Krizle birlikte tarihinde ilk defa zarar eden dünyanın en büyük otomotiv şirketi Toyota, çevreci otomobillere artan ilgiyle yılsonu hedeflerinin aşılmasını bekliyor.
Toyota, benzin yanısıra elektrik kullanan hibrit otomobili Prius'un yeni modelinden umutlu.
Toyota Başkan Yardımcısı Takeshi Uçimayada, Prius'un yeni modeline gelen yüksek taleple yıl sonu için belirlenen 6.5 milyon adetlik satış hedefinin üzerine çıkılabileceğini söyledi. Şirketin değişen tüketici taleplerine daha hızlı uyum göstermek konusunda üretim süreçlerini yeniden ele aldığını söyleyen Toyota yöneticisi, "Yeni model üretim süreci azaldıkça, maliyetler daha da aşağıya çekilecek" dedi.
Yeni Prius modelini 4.5 yılda tasarlayan Toyota'nın, gelecek modellerin tasarımı için bu süreyi üç buçuk yıla çekmeyi öngörüyor.
Toyota, tüketcilerin çevreci araç talebini karşılamak amacıyla 2020 yılına kadar ürettiği tüm araçların hibrit modellerini çıkarmayı hedefliyor. 12 yıl önce ilk modelleri piyasaya sürülen Prius, bu süre zarfında dünya genelinde 1.3 milyon adet satılmıştı.
Toyota'nın Prius modeli yaklaşık bir buçuk yıldan bu yana Türkiye'de de satılıyor.
Cautionary Questions – RoboPod and the Perpetual Money Machine
-
Thanks for your questions – fielded this time with the able assistance of
Jacob Goldstein, the author of Money: The True Story of a Made Up Thing.
0 comments:
Yorum Gönder