
Aylardan bu yana kapalı devre testleri yapılan arama motorunun, sonuçları daha iyi şekilde derleyerek internette arama yapanların daha kısa sürede aradığı bilgiye erişimini kolaylaştırması hedefleniyor. Microsoft çalışanları tarafından Kumo olarak adlandırılan yeni arama sistemiyle, sonuçların guruplandırılarak daha pratik şekilde sunulması öngörülürken; şirket yönetimi yeni arama motorunun tanıtımı amacıyla büyük bir reklam kampanyası yapmayı da kararlaştırdı.
Nisan ayı verilerine göre, ABD pazarında Microsoft'un internet aramalarındaki payı yüzde 8.2 olurken, Yahoo'nun payı yüzde 20.4 düzeyinde bulunuyor. Google ise yüzde 64.2 ile açık ara önde gidiyor.
Diğer yandan Yahoo da, adres ve fotoğrafların da aranmasını kolaylaştıracak yeni bir iyileştirme üzerinde çalıştığını açıkladı. Microsoft geçen yıl Yahoo'yu almak üzere 45 milyar dolarlık teklifte bulunmuş ancak Yahoo hissedarları teklifi geri çevirmişti.
0 comments:
Yorum Gönder